۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

روز زن ایرانی روزیست که زن ایرانی محترم شمرده شود!

من به عنوان یه زن ایرانی و یه مادر, اگه قراره تولد زهرا روز من باشه میخوام صدسال سیاه نباشه!
 بنابراین نه تبریکی رو جواب میدم نه اس ام اسی رو نه هدیه ای رو قبول میکنم.
این همه مادران زجر کشیده که در انتظار فرزندانشون هستند و هزاران زن رنج کشیده که به تنهایی بار خانواده رو علاوه بر همه توهین ها و نادیده گرفتن ها به دوش میکشن , ارزششون میلیون ها برابر بیشتراز کسیه که هیچ چیز درستی برای یادگیری نداره و تازه دشمن خونی ما ایرانی ها هم هست.
زنده باد هزاران زن و مادر ایرانی که مثل کوه پشت خانواده هستند و هیچکس هم قدرشونو نمیدونه بازم از تلاش دست نمیکشن.
زنده باد میلیون ها زنی که با هزار بدبختی شرافت انسانیشونو حفظ میکنند و کسی هم از درد دلشون خبر نداره.
تنشون سلامت دستشون پرتوان و عزیزانشون در کنارشان بادا که یه زن هیچی جز این که عزیزش در کنارش باشه نمیخواد. 
وقتی هنوز دیه و ارث من نصف یه مرد حساب میشه وقتی نود درصد حقوق شهروندی من و مرد مثل هم نیست. پس چه روز زنی؟ چه جشنی؟ 

روز زن ایرانی روزیست که زن ایرانی محترم شمرده شود و حقوقش با مرد یکسان, نه بیشتر نه کمتر.
 هردو کاملا برابر و انسانی!

پست رو بدون هیچ توهینی حتی به زهرا نوشتم که به عقیده هیچکس هم بی احترامی نکرده باشم حتی اگه عقیدش کاملا خلاف من باشه!

۱ نظر:

  1. باسلام اگر براتون ممکنه یه دعوتنامه برای بالاترین برام به ادرس زیر بفرستید
    باتشکر
    rashidwwwww@yahoo.com

    پاسخحذف