۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

شکار پلنگی زیبا به دست انسان نمایی با عنوان استاد!

خیلی نیست که درباره بازگرداندن سمندر لرستانی که موجودی منحصربه فرد و رو به انقراض هست پستی داشتم و اینکه باید مواظب محیط زیست خود باشیم.
 نوشتم که بسیار در کوه دره دشت و طبیعت می گردم تا هم از محیط زیست بکر و زیبا لذت ببرم و هم بیشتر یاد بگیرم و به پسرم هم بیاموزم که پاسدار و پاسبان میراث بشریت و مادر طبیعت خود باشیم.
حال عکسی به دستم رسید که نمایانگر کسی است که خود را انسان می داند و نام خود را هم استاد! نهاده و با کمال شقاوت بی رحمی و بی شعوری پلنگی زیبا و نادر را با کمان شکار کرده و با کمال بی شرمی با آن عکس هم گرفته و با افتخار لبخند هم میزند.
واقعا از دیدن این عکس افسرده و ناراحت شدم.
تنها راه مبارزه با اینگونه موجودات انسان نما انتشار عکس ایشان و هرچه بیشتر رسوا کردن ایشان است.
ایشان آقای اوسعی هستند که این عکس رو در نت با افتخار منتشر کرده اند.



ظاهرا ایشون صلاح ندیده بقیه عکسها باقی بمونند یا شاید از خود نت پاک شده یا برای من دیگه باز نمیشد و فقط عکس آخر رو که افتخار داده بودند که پلنگ بیچاره فرش زیر پاشون بشه گذاشتند. از تاریخ عکسها کاملا مشخصه.


دوستان اطلاعات بیشتری از این استاد گرانمایه! میخواستند اینم پروفایل کلوب ایشان تازه فهمیدم چه اعجوبه ای هستند و چقدر خودشونو دوست دارند!

ایشون جادوگر اوز, درفش کاویانی, بهترین استاد  ,پادشه جن و خلاصه کلی لقب دیگه هم دارند که من خبر ندارم...


برگرفته از وبلاگ http://1esfand.com/?p=2086#more-2086
اینم نظر استاید فن دیگر خود دانید و کشته مرده های کور این آقا!
http://www.chn.ir/NSite/FullStory/News/?Id=104386&Serv=0&SGr=0

خبرگزاری میراث فرهنگی- گروه محیط زیست- در روزهای اخیر عکسی در شبکه های مجازی بازنشر می شود که نشان می دهد یک شکارچی با تیر و کمان پلنگی را شکار کرده است. در توضیح این عکس آمده‌:‌ شکار پلنگ با تیر و کمان در ایران توسط استاد اوسعی. این فرد اما شکار این پلنگ در ایران را تکذیب می کند و در حالی که می گوید در آفریقا اقدام به شکار پلنگ کرده است، ادعا می کند این عکس با فوتوشاپ تهیه شده و او در ایران پلنگی شکار نکرده است. با این حال بررسی ها حاکی از آن است که پلنگ، پلنگ ایرانی است.
پیگیری ها حاکی از آن است که این شکارچی پلنگ، «محمد اوسعی»، قهرمان تیر و کمان است. او در گفت و گو با CHN ایرانی بودن پلنگ را تکذیب کرد و گفت: «اصلا من پلنگی در ایران نزده ام و عکسی منتشر نکرده ام.»
او اضافه کرد:‌ در آفریقا پلنگ شکار کرده ام اما عکس های آن را منتشر نکرده ام.
او که گویا قهرمان تیراندازی با کمان است گفت که در آفریقا شیر و پلنگ شکار کرده است اما بابت نگرانی از سوئ استفاده از عکس ها، عکس این شکارها را در سایت شخصی خود منتشر نکرده است.
اما در حالی که اوسعی تاکید می کند عکس با فوتوشاپ تهیه شده است، «حر منصوری»، دیده بان طبیعت میانکاله به عنوان یک عکاس حرفه ای طبیعت در مورد این عکس ها به CHN گفت: «معمولا اشخاصی که سایت و یا ویلاگ دارند برای اینکه از تصاویر خود در ان استفاده کنند تصاویر را در یک سایت آپلود کرده و بواسطه یکسری کد و آدرس در سایت و وبلاگ خود استفاده میکنند. تمامی تصاویر محمد اوسعی در آدرسhttp://behtarinostad.persiangig.com/aks%20ostad/ روی سرور پرشیان گیگ اپلود شده است که غیر از تصاویر مربوط به شکار پلنگ بقیه در سایت خود استفاده کرده و این نشان میدهد که تصویر را برای استفاده اپلود کرده اما بعد از آن بیم اینکه مشکلی برایش ایجاد کند از روی سایت خود برداشته ولی تصویر در فضای پرشین گیگ هنوز وجود دارد.»
او در پاسخ به ادعای او که پلنگ، پلنگ ایرانی نیست نیز اضافه کرد:‌ «پلنگی که در این تصویر وجود دارد نمی تواند آفریقایی باشد.»

اینم خبر دیگری از ایشون و اینکه اگر شکار نکنید خیانت کردید!
اگر شکار نکنید خیانت کردید!+عکس

زیست بوم:  اخبراً در فضای اینترنت عکسی منتشر شده است که در آن شکارچی با کمانی در دست کنار پلنگی رو به دوربین لبخند می زند. با اندکی جستجو در اینترنت به این مطلب رسیدیم که گرچه با اطمینان نمی توان عنوان کرد که به قلم صاحب این عکس است اما در ستایش شکار با کمان نوشته شده است که  عیناً نقل می شود :
« خبر خوشی که باید به شما بدم اینه که شیری رو که میخواستم هم شکار کردم اما بنا به دلایلی از گذاشتن عکسش توی سایت معذورم.
.خب اون احمقی که میگه شکار باعث نابودی حیوانات میشه و دشمنی با محیط زیسته …. بهتره بجای حرف مفت زدن در اموری که بهش ربطی نداره و فهم و درکش نمیرسه بره یک کم اطلاعات خودش رو در زمینه ء شکار اضافه کنه.
برای یک همچین شکاری من بیش از ۲۰ هزار دلار تا حالا هزینه کردم در حالی که شکار شیر که امروز انجام دادم به تنهایی فقط ۲۵۰۰۰ دلار جواز شکارشه ! خب با این پولهای امثال ما شکارچیانه که حیوانات هنوز باقی هستند و نابود نمیشوند. وگر نه با سد سازیهای احمقانه و بدون دقت و بررسی و با پیشرفت ماشینی و شهرک سازیها و …. تا بحال همین تعداد حیوان هم ازبین رفته بود. کما اینکه با یکی از آگاهترین افراد محیط زیست آفریقا صحبت میکردم ایشان میگفت …تمام گونه های کمیاب آفریقا داشت از بین میرفت تا اینکه این سیستم به بخش خصوصی واگذار شد.
پس اگر محیط زیست و حیوانات را دوست دارید حتما شکار کنید.

جواب اوسعی به خبر شکار با کمان:
http://1esfand.com/?p=3537
 آیا شکار پلنگ ایرانی با کمان در ایران توسط استاد اوسعی صحت داشته ؟؟؟؟(سنگ قبری بر افسانهء دروغین شکار پلنگ در ایران آنهم با تیرو کمان تمرینی)

با سلام حضور عقلایی که صداقتشان انسان را برآن میدارد که فقط برای آنها بنویسید. راستش من  اساسا حوصلهء پاسخگویی به اراجیف را ندارم اما امروز…..من رو واقعا ببخشید . وقتی دیدم اینقدر مشهور شدم که از صدای جمهوری اسلامی هم بامن مصاحبه شده و در ضمن سایتهای مختلف هم  با اینکه با من مصاحبه نموده بودند ، ولی متاسفانه اخبار را یکجوری بدلی درج نموده بودند. ترجیح دادم چند کلمه حرف حساب بزنم آنهم با افرادی که اهل استدلال هستند.چون اساسا با افراد هتاک و بزدلی که بقول دوستان جز بی تربیتی کار دیگری بلد نیستند ، حرفی ندارم.بهر ترتیب دوستان … تازه امروز !!!یعنی   ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۲ تازه برای اولین بار این تصاویر منتسب به خودم را دیدم…. اما خدایی خودم هم خودم رو نشناختم !!!!اون فرد بی خردی که گفته این فرد من هستم، خب ببینید توی سایت من اینهمه عکس از منهکدومیکیشون شبیه این آقاست آخه ؟؟؟؟ این که اصلا هیچیش معلوم نیست !!! و تصویر دوم که مال منه آقا …. بله. تصویر پایینی من هستم. ببینم …(روی ادامهء مطلب کلیک کنید)
آقایانی که گفتند هر دو نفر اینها من هستم واقعا این دو تا یک جور دیدند ؟؟؟؟ به هر کورو کچلی این عکس رو بدی با اینکه عکس اول خیلی دوره اما کاملا متوجه میشه که اصلا هیچ شباهتی به من نداره نه قد و قواره و هیکلش ونه استایلش …اینه که من جواب این افراد نابخرد و سایتهای مزخرف رو نمیدم. حالا نکتهء بعد که هر بچه ای که تو عمرش یک خرگوش زده باشه میفهمه…. تاریخی که برای عکس اول جعل شده تاریخ ...

۵۸ نظر:

  1. Who is the real Predator?!
    A cruel creature who hunts for Fun!
    Or an innocent animal which never hunts unless
    in Hunger!
    Shame on us...

    پاسخحذف
  2. به نظر من باید با این افراد برخورد قانونی صورت بگیره و رسانه ای هم بشه تا بقیه هم بفهمند. ولی در کنارش نباید از کار فرهنگی گذشت چون راه حل اساسی کار فرهنگی و آموزش هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردم ار خنده این عکس مال شکار تو افریقاست اونم با مجوز.مثل ایران نیست اونجا برای بقای نسل حیووناشون یه شما اجازه شکار میدن اما فقط حیونای های پیر رو اجازه شکار داری وبا اینکار جا برای نسل جدید فراهم میشه .پولی زیادی
      که از این راه در میاد هم صرف نگهداری از محیط زیست میکنن
      خیلی هم موفق بودن یک نگاهی به آمار پارک های افریقا بندازین بد نیست

      حذف
    2. شکار تو آفریقا ؟ بعد پوست شکار تو ایران زیر پای استاد ،،،معلوم شد شما هم یکی از اون شاگردهای استادی که به علوم خفیه استاد ایمان آوردی ،،،،،

      حذف
    3. شما ظاهرا پاتو از روستا یا شهر حودت بیرون نزاشتی ....
      اسم تورهای شکار به گوشت نخورده
      لینک زیر رو ببین شاید یکم فکر کنی
      http://sadatsun.ir/?SName=Page&PageID=7
      نه آقا شاگردی استاد افتخاری بود که نصیب بنده نشد
      البته یک چیزم بگم ایشون فقط استاد علوم خفیه نیستن در خدود شاید 100 رشته دیگه هم استادن شما مشکلت چیه از چی میسوزی من نمیدونم

      حذف
    4. خوب كه چي حالا شما كه از ناف اروپا تشريف اوردي و در زير برج ايفل بند نافتون رو بريدند،،، گذاشتن يك لينك از يك شركتي كه تور شكار ميزاره با كاري كه اين استاد نما كرده ( يعني شكار غير قانوني) چه ارتباطي داره ،،، حالا ون اون شركت واه منافعش تور شكار ميزاره از فردا يا حسين بكشيد حيوانات مارا ملت ما بيدار تر ميشه همين خوبه والا ،،، البته من تازه الان فهميدم همتون نوچه هلي اون استاديد و كوركورانه فقط قربون و صدقه اش ميريد فلذا وقت صرف كردن واسه شما ها كه خودتون رو به خواب زديد اب در هاون كوبدنه ،،،

      حذف
  3. مشکل فرهنگ از خانوادها شروع می شد. باید دید که از چه خانواده ای آمده، چند کلاس درس خواندن کسی را آدم نمی کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما از کدام خانواده آمده اید که یاد نگرفتید ندانسته در مورد دیگران به قضاوت ننشینید؟
      !!!!!!!

      حذف
    2. قضاوت در مورد جن گیر که سواد نمی خواهد...این مردک خودش اذعان کرده است که جن گیر است :-) فقط احمق ها می توانند ادعای استادی در علوم ماورایی بنمایند...انسان سالم راچه به علوم ماورایی؟

      حذف
    3. من نمی فهمم آقای جوان شیر شما چرا تو هر کامنتی خودتو نخود به اصطلاح هر آشی میکنی .
      اولا کامنت من به تو ربطی نداشت که دخالت میکنی
      دوما ادب خودتو رعایت کن چون صحبت کردن مثل امثال تو راحته
      سوما هرکس کامنتای تو رو بخونه متوجه شخصیتت میشه
      چهارما شما بیا اینجا نشون بده این اقا کجا گفته جن گیره من تو اینجا ازت معذرت خواهی میکنم یعنی دقیقا عین نوشته رو بیار .برداشت تو برای هیچ کس مهم نیست چون هر کس سواد داره میره میخونه میبینه این اقا تمام رمال ها و دعانویسا و جن گیر ها رو نفی کرده مدعای نفی هم آورده البته بعید میدونم بدونی نفی و مدعای نفی چی هستن
      در هر حال احترام خودتو نگه داشته باش

      حذف
    4. آقای تهرانی اگر جوابی در خور حالت بهت نمیدم بخاطر ادمین محترم این بلاگ است وگرنه نخودهر اش خودتی ،،اون چشات تو که خوب بازکنی میبینی من اصلان به کامنت بی ارزش تو جوابی نداده ام و مطلب جن گیر از آقای ،،علیرضا سربازی ،،هست و نه من ،،حالا ببینم جربزه یک عذر خواهی داری یا خیر ؟ البته نا گفته نماند من هم به رمال و شیاد بودن این استاد نما اعتقاد دارم ،،،این پایین هم یکی از اون شاهد رو واست میارم البته اگه یادت نره الان هزاره سوم هست سال ٢٠١٣
      پس خوب بخون ببین این استاد رمال چی نوشته بعد بیا ازش دفاع کن


      طریقهء استخاره که بنظر من مناسب است:
      غسل کند یا وضو بگیرد بعد دو رکعت نماز استخاره بخواند(اگر نماز قضا دارد اول نماز قضا ء خود را بخواندمگر اینکه چندین سال نماز قضا داشته باشد) بعد دعای استخاره که همان دعای طلب خیر است را فقط و فقط به عربی از صحیفهء سجا دیه بخواند (بلا فاصله بعد از نماز استخاره بدون بلند شدن از محل نماز)و حمد و سوره را بخواندو ۷ بار بگوید استخیر الله ۳با ر بر قرآن دست بکشد و هر بار بگوید یا الله بار سوم قرآن را باز کند اگر اول صفحه نیمی از آیه بود صفحه ء قبل را نگاه کند وبه بد و خوب بالای قر آن توجه نکند. تذکر خوب وبد از نظر خواست خدا است نه خواست ما ممکن است مثلا در موردی مالی ضرر کنیم اما جای دیگر این ضرر بعلت این کار جبران شود ویا ممکناست این ضرر باعث جلو گیری از گناهی شود یا … معمولا در ازدواج ما استخاره نداریم چون هم باب تحقیق باز است و هم انسان تمایل به شخصی دارد وبا شرایط با لا متضاد هستند البته استخاره انواع و اقسام دارد مانند تسبیح و … من این را می پسندم اگر کا ملترش را می خواهید اولاعوذ بالله من الشیطان الرجیم بعد بسم اللهالرحمن الرحیم بعد صلوات با وعجل فرجهم بعد وعنده مفاتحالغیب که در نماز غفیله است بعد۳ دعای اول ازصحیفه سجا دیه ودعایی که ذکر شد بعد دوباره صلوات به همان ترتیب بعد مانند بالا حمد و سور ه واستخیر الله و

      حذف
    5. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    6. تا وقتي ضرر شخصي به جامعه وارد نشده چه از طريق اعمال چه از طريق افكار نيازي به قضاوت كردن نيست اما زماني مردم كشوري نسبت به حقوق و دارايي هاي خود احساس خطر داشته باشند هم قضاوت و هم مجازات و منع كاملا منطقي و صحيح ميباشد.

      حذف
  4. عزیز جان یک مقدار مشخصات بیشتر از این انسان نما محبت کن ،،،آدرس سایتی ،،بلاگی چیزی ،،تا حالیش کنیم ،،محبت کن لینک سایتی رو که این عکس رو آپلود کرده هم بده

    پاسخحذف
  5. خشم من زمانی صد چندان شد که این بی وجدان پلنگ زیبای شکار شده رو به فرش زیر پا تبدیل کرده ،وای که دارم دیوانه میشم ،،این هم لینک ملاحظه بفرمایید ،،عمق حماقت یک حیوان را ،،،،،
    http://jadoogarzeoos.blogspot.jp/search/label/%D8%B9%DA%A9%D8%B3

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما اگه یک کمی مطالعه کنی میبینی که در تمام کشور های جهان اول شکار ورزشی راهی برای بقای نسل حیوونات اون کشور
      این کشور ها با دادن مجوز شکار به توریست ها نسل پیر و فرسوده رو از گله حذف میکنن و جا رو برای نسل جوان باز میکنن و پولی این سیستم هم صرف نگهداری و حمایت از محیط زیست میشه
      برخلاف کشوری مثل ایران که با این همه منابع نسل ببر مازندران و شیر مازندران رو نابود کرد
      لازم هم نیست دیوانه بشی .از کتک زدن زن بچه مردم بوسیله ساندیس خور های این نظام رگ غیرتتون بیاد بالا بهتره تا مسئله ای که ازش آگاهی ندارید

      حذف
    2. احتمالا شما و اون استاد بزرگ از روی علم غیب ملتفت شدید که این حیوان پیر شده و آماده شکار ،،ونه یک ماده دارای توله ...قاطی کردن سیاست با محیط زیست هم از الطاف خفیه این استاد شکارچی هست و شاگردانش ،،،خدا به همه ما رحم کند ،،،

      حذف
    3. جوانشیر!! شما که نمیتونی نر از ماده تشخیص بدی حیوان جوون رو از پیر متمایزکنی من موندم اصلا چرا در مورد شکار و محیط زیست به خودت اجازه صحبت میدی
      !!!!شما ظاهرامشکل خفیه با این استاد یا شاگرداش دارین

      حذف
    4. اخ اخ اخ شكارچي ،،، استاد علوم جانورشناسي حالا تو لابد نر و ماده بودن و جوان و پير بودن ،،، كه ديشب چي خورده و كجا خوابيده و جدش كيه و پدر جدش از كجا اومده رو از اين لاشه فهميدي ؟ لابد فتوا صادر كردي كه ان حيوان قتلش واجب بوده پس احتمالا ما تا همه يك بيست واحد جانور شناسي پاس نكنيم حق نداريم بگيم بابا شكار نكنيد ،،، رو كه نيست ها

      حذف
    5. ببین جوان شیر صحبت کردن مثل تو برای من راحته احترام خودتو نگهدار یک بچه که 3 روز رفته شکار نر و از
      ماده تشخیص میده لازمم نیست 20 واحد جانور شناسی بگذرونه
      من هم نظر شما رو به عنوان موافق رو خوندم هم نظر بچه هایی که با شما مخالفن من احساس مسکنم ملت خودشون شعور دارن و میفهمن پس نیای به بحث با شما که برای تشحیص نرو ماده بودن حیوون نیازبه پاس کردن 20 واحد میدونی ندارم
      در هر حال هرکسی راه دارد و بیراهه میرود/ بگذار بیفتد وبیند سزای خویش

      حذف
    6. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
  6. امیدوارم یکی از این دفعات که میری غواصی, گیر یکی ازون کوسه های بزرگ بشی تا بفهمی شکار کردن یعنی چی!

    پاسخحذف
  7. اولا که شکار تروفه یک شکار ورزشیه که در تمام دنیا رایجه
    دوما این آقا با کمان شکار کرده و خیلی بهتر از کسایی که نسل حیونا رو با تقنگ از بین میبرن
    سوما شما فک کنم از طایفه ملا ها هستی مه بخودت اجازه میدی در همه مسایل نظر بدی بهنر بزاری در مورد شکار متخصصین شکار نظر بدن نه شما
    چهارم من نوشته های این آقا رو خوندم شما چیکاره ای که در مورد انسانیت افراد نظر میدی ببینم از نوشته های این آقا کجات سوخته که اومدی اینجا چرت و پرت میگی
    اول برو بخون بعد نظر بده ما ایرانی ها عادت کردیم کور کورانه در مورد افراد نظر بدیم
    زخمتی که ایشون برای ایران کشیده 10 سال دیگه من و تو نمیتونیم بکشیم

    پاسخحذف
  8. آقا از کجا مطمئن هستید که کشته؟او صلاح برای بیهوشی موقته.

    پاسخحذف
  9. من رفتم به سایت این آقا در مورد یک شخص با عکس نمیشه نظر داد تا جایی که میدونم نه من متخصص محیط زیستم نه شما و تا جایی که تو کشورای مختلف دیدم شکار ورزشی و با کمان آزاده و روز به روز هم نسل حیوونات تو کشورشون بیشتر میشه .چون کاملا علمی کار میکنن وبا برنامه ریزیه نه مثل ایران که طرف میره با تفنگ حیوونای ماده و توله ها رو میکشه.شکار قواعد خاص خودشو داره.نمونش آلمان
    بخش شکار این استاد رو هم خوندم بخش استدلالاتشون رو هم خوندم واقعا عقلانی بوده.عادت ندارم الکی نظر بدم .وقتی بدون آگاهی بخوام در مورد انسانیت
    فردی نظز بدم من از حیوون هم پست تر میشم چون با تعصب و غرض ورزی نظر دادم
    اما به نظر من این اقا از خیلی از ما ها که فقط عادت داریم بدون آگاهی در مورد افراد قضاوت کنیم انسان تره

    پاسخحذف
  10. منم رفتم مطالب و بیوگرافیشون رو خوندم واقعا استثنایی هستن .کاش شما هم قبل از پست گذاشتن یکم مطالبشون یا مطالب شاگرداشونو میخوندید خیلی بده که آدم مفاخر کشورشو زیر سوال ببره ایشون دارای چندین مدال طلای جهانی برای کشورمون هستند و یکی از اساتید مطرح تو جهان هستند

    پاسخحذف
  11. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما خواهشن فرهنگ ملتو تغییر نده اول فرهنگ خودتو درست کن .
      از قدیم گقتن خرچه داند قیمت نقل و نبات
      حالا شما هم یا دعانویسی یا ساندیس خور که در اصل با نوشته های این انسان مشکل داری وعکس رو بهانه کردی
      اگر نبودی اول مطالب رو میخوندی و میدید عکس مال کجاست؟ جریانش چیه؟ بعد پست میزاشتی

      حذف
    2. ,, خرچه داند قیمت نقل و نبات,,

      از این فرمایش سطح شعور و ادب شما هم معلوم شد ،،فقط من موندم چه اصراری هست که خودت تو پشت اون عکس مکش مرگ من قائم کنی ،،لول ،،،،

      حذف
    3. مگر شما با ادب صحبت میکنی که از دیگران توقع داری با شمابا ادب صحبت کنند
      اون کسی که خودشو قایم میکنه نویسند ای وبلاگه ...بقیه افراد تا حدودی هویتشون از روی اکانت گوگلشون مشخصه بعضا هم شناخته شده هستند مثل علی طاهریان که عضو تیم ملی تکواندو کشوره اما شما کی هستی
      شما ظاهرا با عکس کلا مشکل داری !!!!!!! عجیبه

      حذف
    4. اينجا كسي قايم موشك بازي نميكنه ،،، هركسي هم به هر دليل كه خودش ميدونه و فقط به خودش مربوطه ميتونه ناشناس بنويسه ،،، درضمن ناشناس نبودن هم هيچ مزيتي براي كسي نيست ،، اينجا پليس امنيت نيست داريم خير سرمون تضارب ارا ميكنيم ،،،، عضو تيم ملي بودن هم هيچ مزيتي براي كسي نيست ،،، جواب كسي كه تو صورت شما ،،، خر چه داند قيمت نقل و نبات ،،، پرت ميكنه همون بود كه گفتم از نويسنده وبلاگ كه به نظر ميرسه خانم هم هستند خجالت كشبدم و جواب ديگري ندادم،،،من با عكس مشكل ندارم ايشان با عكس خودشون مشكل دارند و از عكس ديگري استفاده ميكنند ،،،، ق

      حذف
    5. فکر نمیکنم انتشار عکسم توی این اوضاع احوال هیچ توجیه عقلانی داشته باشه ولی چون شما خوشت نیومده من از این عکس استفاده کردم عوضش کردم و عکس پیج فیس بوکم رو گذاشتم. اینم واسه احترام به نظر شما.

      حذف
  12. واقعا برای افرادی که ندونسته نظر میدن متاسفم.همین قضاوت های عجولانست که ایران هیچ وقت روی دموکراسی واقعی رو بخودش ندیده.اقا جان اول میدی جریان عکس چیه بعد مطلب یا نظر میزاشتی.من هم نوشته های استدلالس این استاد رو خوندم واقعا فوق العاده بوده
    کاش قیل از قضاوت در مورد افراد کمی فکر کنیم و در مورد مسئله ای که آگاهی نداریم نظر ندیم
    من هم بعد از اینکه مطالب ایشون رو خوندم احساس میکنم که شما مشکل دیگری دارید و عکس رو بهانه قرار دادید چون این عکس ماجرای دیگری داشت

    پاسخحذف
  13. در چشم آنانی که معنی پرواز را نمیدانند... هر چقدر اوج بگیری .. کوچکتری ...

    و در کشوری که انسانهای کوچک بر منسب های بزرگ نشانده میشوند و انسانهای بزرگ تهدید کننده امنیت ملی محسوب میشوند ... نسلی که با شش هزار سال تمدن حاجت های خود را از یک چاه در جمکران میخواهند
    نباید انتظاری بهتر از اینها داشت .. البته کلی گویی نشه .. منظورم اکثریت مردم وابسته به نظام بود ..

    پاسخحذف
  14. این هم از استدلال (بخونید توجیه کار اشتباه استاد ) فقط لطفآ جوش نیارید ،،،

    دوستانی که این تصاویر را دیده اند میگویند اساسا این تصاویر شبیه پلنگ واقعی نیست و اصلا مشخص نیست این شما هستید یا خیر!! مضاف بر اینکه کمانی که در دست آن فرد است کمان تمرینی است نه کمان شکاری

    این پلنگ نیست و گورخره ،،اینهم من نیستم پسر خاله منه ،،اینجا هم ایران نیست بورکینافاسو هست ،،بعد کی گفته شکار بده،،،،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. chert agooo, iN palange persin hast khAR KHODETII, SHEKAR HAM KARE ZESHTIE,, BOROO BISHTAR DARS BEKHOON ENSAN CHI BI MAGHZ

      حذف
  15. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  16. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  17. 1-It's not real, the tigger is south african type but not persian tigger, persian tigger is smaller with diffrent skin type.
    2-I've seen before in Mazandaran such this full guy hunted a tigger and skined her off!!! for a while I was planing to kill him!!!(I Was Young and mad about his nasty job)!!!
    The stuppid people and their fool children should learn more about humanity and inviroment.

    پاسخحذف
  18. chert agooo, iN palange persin hast khAR KHODETII, SHEKAR HAM KARE ZESHTIE,, BOROO BISHTAR DARS BEKHOON ENSAN CHI BI MAGHZ

    پاسخحذف
  19. سركار خانم يا اقاي مهرنوش تازه،، ادمين محترم اين بلاگ متاسفانه شما با پاك كردن نابهنگام بعضي از كامنت ها فرضت پاسخگويي را از ديكران صلب ميكنيد ،،، جيزي كه من متوجه شدم اين استاد نما هم نمونه اي از اساتيدي است كه اين روزها در ايران ما به وفور ميبينيم و بدون كوچكترين مبناي علمي با باز كردن دكان رمل و اسطرلاب مشغول عوامفريبي هستند و باز ايضا نوچه ها و شاگرداني هم دارند كه اجازه كوكترين انتقاد و سوالي هم به كسي نميدهند معالا شما با پاك كردن بعضي از كامنتها رشته كلام و صحبت خواننده و نويسنده راگسسته و دنباله صحبت غير ممكن خواهد شد ،، اكر چه لحن بعضي از كامنتها غير قابل انتشار باشد ولي خود ان نشان از سطح شعور و دانش طرفداران دانشمند اين استاد بزرگ خواهد بود فلذا لطفا خوانندگان را از اوج شعور و دانش و اكاهي دانشجويان اين استاد محروم نفرماييد با پوزش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من هیچ کامنتی رو پاک نکردم هرجا حذفیاتی
      دیدید بدونید خودشون حذف کردند من تاحالا هم هیچ جوابی ندادم چون بهترین بحث و پرسش و پاسخ بین خود دوستان بود نیاز به حرف من نبود. واسه چی باید پاک کنم؟

      حذف
    2. تنها کاری که کردم دوستان منبع بیشتر خواسته بودند از ایشون که منم منابع بیشتری رو ارائه دادم توی اصل پست. چه نیازی به پاک کردن بود؟ خودشون متوجه شدند چی نوشتند حتما که فوری حذف کردن.

      حذف
  20. 1esfand.com
    اين سايت بالا هم يك سايت درپيت هست كه مال ايشونه بربد تو پروفايلش ببنيد چه پپسي واسه خودش باز ميكنه و مردم رو به عوام و خواص و باشعور و بيشعور تقسيم ميكنه و جه اراجيفي توش نوشته از علم غيب و عرفان و اين مزخرفات من مطمين هستم اين رفيقمون ديده اخوندها مفت ومجاني اين اراجيف رو گفته و سوار گرده مردم شدند ايشون هم ياد گرفتند ،،، يك بيت از حافظ مينويسم وختم ميكنم اين نوشتار رو و جواب كس ديكري رو هم نخواهم داد جون معلوم شد همه اونهايي كه رگ گردنشون واسه اين استاد شكاري غير قانوني زده بيرون از مريدانش هستند و به خواب زده را نميشه بيدار كرد ،، اما حافظ :

    بلبلان را همه كشتند به فتواي فقيه
    حاليا وقت نواخواني زاغ ز زغن است
    پايدار باشبد

    پاسخحذف
  21. من كفته بودم كه كامنت اخرم هست ولي كويا لازم شد توضيحي بدهم ،، سركار خانم مهرنوش اهوازي من اكر راجع به عكس صحبت كردم منظورم شما نبوديد شما كه از اول اصلا تو بحث شركت نداشتيد ،، من روي صحبتم با ضاهرا خانمي به نام رستمي بود كه ديكران را خر و به نفهميدن قيمت نقل و نبات متهم ميكردند بود ،، اكر سوء تفاهمي شده بوزش ميطلبم خود من طرفدار ناشناس بودن هستم مطلب دوم هم در مورد پاك كردن كامنت ها بود چون نوشته بود توسط ادمين پاك شده سوء تفاهمي بوجود امد ،، لاكن اكر از طرف خود كامتت گذاران پاك شده بايد گفت ؛ از طلا گشتن پشبمان گشته ايم مرحمت فرموده ما را مس كنيد ،،، خدا را شكر كه انصافي به انها داده كه اگه كامنت بي ربطي گذاشتند خودشون پاك كنند ،، ،،، پايدار باشيد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی که وقت گذاشتید و من کلی چیز یاد گرفتم از این گفتگو.شماهم سلامت باشید

      حذف
  22. به به چقدرکامنت همش چند ساعت نبودیما
    والا من اولش فکر کردم خانم رستمی کمی تند رفته که اون بیت شعر رو نوشته اما وقتی جواب های این جوان شیر رو خوندم دیدم ظاهرا حق داشته بابا جان شما ندونسته این همه توهین کردین موافق های این آقا با ادب جواب دادن هر کسی یک نگاه کنه میبینه
    بعدش اینکه اون اقای که میاد تو پیج من میگه کی هستی به من .من نفر اول المپیاد ریاضی سال 88 بودم .مدال طلای المپیاد جهانی رو برای کشورم اوردم اما امثال همین اقای جوان شیر با ادب نداشتشون وندانم کاری هاشون من وامثال من رو از کشورم فراری دادن.سال ها بخاطر رفتنم از ایران افسردگی داشتم و خودمو سر زنش میکردم اما این اواخر از بس تو محیط مجازی امثال این جوان شیر ودیدم کمی آروم شدم و به خودم حق دادم که برم.
    ببینید هویت افراد کاملا مشخصه منو کسی باید بشناسه میشناسه نمیگم انسانم اما تو رشته خودم مطرح هستم وصاحب نظرم... نمیام در مسئله ای که تخصصی ندارم قضاوت نمیکنم
    پیجم معلومه شماره تلفنم هست و...
    یا یکسری از افراد مثل آقای بنیامین عزیز که برای ایران افتخار کسب کردند یا اقای طاهریان عزیز و خانوم معصومه گل محمدی که عضو رسمی پروه جهانی حمایت از یوز ایرانی بودن که بدلیل عدم حمایت دولت به بن بست رسید هویتشون مشخصه اما من موندم افرادی که حتی اصول ابتدایی یک امری رو نمیدونن خودشونو کارشناس محیط زیست کردن و اصلا معلوم نیست از کجا اومدن کی هستن یا چی میگن اصلا برای محیط زیست ایران چکار کردن؟ حالا طرف میاد میگه آقا نر و ماده شکارمشخصه اون میگه نه!!!
    ای بابا
    الانم که مشکل محیط زیست ایران شده شکاری که تو پارک سرنگیتی افریقا شده؟؟؟
    ای بابا خواهشن بس کنید خب من یا هر شخص دیگه ای میفهمه مشکل شما جای دیگه هست و با این مثلا اقای اوسعی سر مسئله دیگه مشکل داری همین آدم من سایتشون رو خوندم (البته سایت ایشون و وبلاگشون رو زیاد مطالعه نکردم)تمام رمال ها و دعا نویس ها و جنگیر ها رو برده زیر سوال کلا مخالف سر سخت این کلاش ها بوده حالا طرف میاد میگه نه این جنگیره !!! نمیدون واسه خودم متاسف شدم که اومدم بحثم شده شبیه کل کل با یک عده که حتی بخودشون زحمت ندادن مطالبش رو بخونن
    در کل این وبلاگ هم باعث شد من باانسانی مثل اقای اوسعی اشنا بشم جواب خیلی از سولاتم رو گرفتم .و در کل یاد گرفتم انسان های بزرگ رو در انبوه انتقادات بررسی کنم و بشناسم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای حسین عنایت کامنت شما بقدری نسبت به این داستان بی ربط است که نیاز به پاسخ نیست ،، ،،،این استاد رو من امروز در ارتباط با این عکس شناختم با سرچ تو گوگل ،،با خوندن پروفیل و مقداری و صحبت هاش اون رو هم ردیف آخوند ها شیادی یافتم ،،.از نمونه علوم امروزه ایشان طریقه استخاره رو بالا از سایت ایشون عینا کپی کردم ملاحظه بفرمایید .حالا شما میخای به ایشون دخیل ببندی مشکل خودته ،،فقط زمانی میفهمی که دیگه دیر شده باشه ،،،در ضمن بیاد داشته باش ،،جواب کلوخ انداز ،،سنگ است ،،،، همین ،،،از شیادی این استاد همین که ظرف این دو روز عکسهای همین شکار رو از سایتش برداشت ،،و حالا میگه فوتوشاپه ،،،عجب شارلاتانی ،،،،

      حذف
    2. آقای حسین عنایت داور کل کامنت شمااینو میرسوند که شما قهرمان المپیاد هستید و چون از ایران رفتید افسردگی گرفتید و حالا دارید خودتونو دلداری میدید. دوست عزیز رفتن و موندن هرکسی به خودش مربوطه زیادم دلخور نباشید. ولی این آقا! اگه فقط پروفایلشو خونده بودی میدیدی که ایشون, طبق اظهار نظرخودشون,از خدا یه پله کمتر هستند.فکر کنم کسی که خودش خودشو اینطوری تعریف کنه کاملا معلومه کیه!من فکر کنم برای شفافیت موضوع هرکاری که از دستم براومده کردم و هرمنبع موثقی که دیدم گذاشتم از مطالب و وبلاگها و عکسای خودش تا خبرگزاری های معتبر و از محیط زیست. فکر نکنم دیگه جای حرفی باقی مونده باشه.خداروشکر شمارو هم شناختیم و از اینکه ایران شمارو از دست داده واقعا متاسف شدم.موفق باشید.

      حذف
  23. چقدر جاي تاسف داره شخصي اين چنين ابله ومغرور ملقب به استاد براي تعدادي ساده دل استاد شده وچگونه براي توجيح حماقت و بيشعوري خوداز ساير كشورها مثالهايي نادرست ارايه ميكنه. دوستان اگه بفرض كشوري هم مجوز ميده به هيچ عنوان براي گونه هاي كمياب ودرمعرض خطرنيست. در كانادا باوجود منابع غني دريايي هيچكس درهيچ زمان اجازه صيدوشكارماهي استروژن را ندارد. اين حيوان بيچاره نيز كه توسط اين شياداستادنما شكارشده جزگونه هاي درحال انقراضه عزيزان. وتو مردك ابله هرجا و هرزمان آماده مناظره درحضورجرايد هستم باتمام ادله علوم خفيا بيا

    پاسخحذف
  24. گاهی اوقات شیطان با تسلط کامل به روح افراد و با ماسک های روز دنیا یعنی دانش و مردمفریبی مدتها ارتشش رو بر علیه نور در دنیا می تازونه. کسی که از مرزهای ریا در مورد خودش بگذره و تقسیم بندی مردم رو علنی کنه یکی از لشگریان شیطانه و طرفدارانش هم از او بدتر.
    بعنوان یک شکارچی باید بگم خاک بر سر تو و اون طرفداران از هزار کور و کر کورترت که افق دیدنتون ظاهرا از قلل بینی هاتون فراتر نمی ره.
    این اطلاعات ناقص و تحریف شده چیه بخورد ملت دادی؟

    پاسخحذف
  25. لعنت به اين استاد واون دوستش خانم رستمي

    پاسخحذف
  26. اون استاد خود خوانده, آن عکسها رو به همراه عکسهای سر حیوانات دیگه در وب منتشر کرد, شیاد است. عکس شکار پلنگ رو خودش دستکاری کرده, دیگران رو متهم به تقلب میکنه. حداقل, تیر و کمانش که همونه. آبروی هر چه تیرانداز کمان رو برده با استفاده از آن برای کشتن. ساحر هم است. اجزای بدن اون حیوانات رو هم برای مراسم جادوگری نیاز داشت و در پی خرید اونها بود. بارها از جادو, برای آزار مردم و جن زدن و تسخیر اونها (به قول خودش, زندگی مردم بازیچه او است)، تجاوز به زن شوهردار و گرفتن پول (چند میلیون از من و چند صد میلیون از محمد رضا یوسفی, معروف به سلطان شکر) استفاده کرده است. الان که ساحران مردم آزار رو اعدام می کنند, در ظاهر, اون تبلیغات را بیان کرده, در حالیکه در آخرین اخبار, هم دنبال مراسم ساحری است, هم شاگرد جادوگری داره, هم از اونها پول می گیره (انتهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵). سواد هم نداره, فقط با چند موجود پیمان داره و با هم اعمال جنسی انجام میدن (به مشاهده خودم, در شبی در خانه اش).
    کیوان توحیدی ktohidi@gmail.com

    پاسخحذف
  27. عکس محمد اوسعی با پوست شیر:
    https://www.instagram.com/p/BfeaFzDlpZr/
    https://ktohidi.tumblr.com/post/171139980573/این-پیغام-یک-سال-پیش-برای-من-در-میهن-بلاگ

    پاسخحذف